fredag

Förlåt för mitt dåliga bloggande. Jag har inte ens haft tid att läsa bloggar, så jag klättrar på väggarna kan man väl säga!! Igår jobbade jag tolv timmar, sen gick jag direkt hem och satte mig och pluggade. Kröp ner och kollade på Beck med Berra.. så det var ett bra slut på dagen :) Men jag somnade ganska fort.
Nu ska jag kila till jobbet igen. Blir bara tio timmar idag, vilken lyx :)
Fick en massa beröm igår, och har fått hela veckan sen jag började min "nya tjänst" så det känns super :)

Är ledig i helgen förutom att jag ska plugga så jag ska försöka skriva mer då :)

Kommentarer
Postat av: Liza

va är det för ny tjänst du har börjat? nyfikna liza här ;) haha

Postat av: Milla

Haha, nu kanske jag var luddig. Jag är kvar på samma ställe, men har fått lite mer ansvar och så :) Så, bättre än så var det inte :P

2008-04-05 @ 11:21:58
URL: http://sagolikamilla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback