varbeg

Kl 07.15 imorse tog min älskade farmor sitt sista andetag.
Det har varit oerhört påfrestande att se henne må så dåligt.. Vi har vakat vid hennes sida sen hon åkte in i torsdags förmiddag.. Sov på sjukhuset natten mellan tors-fre.. Sov på hotell inatt.. Eller sov och sov.. Slumrade.. Och väntade hela tiden på pappas telefonsamtal ifrån sjukhuset. "Nu är det över"
Det känns som en lättnad att det gick så snabbt som det ändå gjorde.. Nu har hon äntligen fått ro.. Är säker på att hon är hos farfar.
Är hemma nu efter två dygn på sjukhuset. Tog mig ett långt bad, kändes behövligt eftersom jag levt i samma kläder sen i torsdes.

Jag ligger här och slöar i nya soffgruppen nu.. Berra kollar fotbollen och passar upp mig.. Han är underbar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback