torsdag

Nu ska jag banne mig börja plugga!! Fast det får bli nästa höst för det är för mkt att fixa för att jag ska hinna till januari.. Har iaf anmält mig till högskoleprovet nu så då ska jag briljera :)

Igår kom jag och Elin efter många om och men hem till Tobias.. Han kan nog vara sämst i världen på att ge vägbeskrivningar.. "Följ skyltarna mot Varalöv" (bra då att det inte fanns en enda skylt dit)
Men men, vi kom dit tillslut iaf..
Lagade mat tillsammans allihop.. En massa god mat och vi var riktigt spymätta.. Då kommer Johanna med efterrätten.. och självklart måste man ju trycka i sig alldeles för mkt av den också. haha. vi rullade ut till bilarna allihop.
Superfint hus har dom.. Ser ut som en liten herrgård.. Nyrenoverad men i gammal stil.. Precis ett sånt hus man skulle vilja ha..

Nu ska jag städa lite här.. Mamma och pappa kommer ju imorgon :) Och BOY såklart.. min lilla snuffse!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback