socionom och pyssel

Sprang in i Annika på stan idag.. Hon vill också läsa till socionom och har varit betydligt mer effektiv än jag.. Hade en massa broschyrer och papper.. Hon meddelade mig den glädjande nyheten att utbildningen börjar i vår också :) Det här måste kollas upp.. Ska ner och snacka med en studievägledare på onsdag har jag tänkt!!

Jag köpte en klänning idag på stan.. Den påminde lite om ett nattlinne så det blir fram med sylådan.. När jag är färdig med den kommer den vara wunderbar :)

Håller på att tvätta och bygga ihop mina hyllor nu.. Förstår inte hur jag orkar.. För detta är en deppdag, verkligen!!

Borde kanske göra lite frukost/lunch.. Har inte ätit på hela dan.. Kanske vore läge att göra det!

Kommentarer
Postat av: angelina

men milla! morr! vadå till våren? jag då? :)
och du, vet du om the f-gang hade tänkt sig köra till dig den 22a eller om det blir tåg? jag pratar liksom inte med dem så ofta, får väl göra det innan det är dags, men jag tänkte om du vet något?
och du, igen,
JAG SAKNAR DIG!

Postat av: Milla

Jag ska bara ner och kolla möjligheterna :P Antagligen kommer jag inte in till våren ändå.. Så jag får börja i höst.. och då ska du också bo här :) :) :) Ja, F-gang tänkte nog ta henkes nya bil "satan" över :) Du kan väl höra av dig till honom och kolla? Annars får du gärna komma innan om du vill :) Puss puss

2007-09-12 @ 09:28:02
URL: http://sagolikamilla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback