onsdag

Det känns som att dagen blir full av skoj!!
Ska ner till stan om en stund och se om jag hittar några snygga träningskläder.. För nu jävlar ska jag ta tag i det här :)
Var nere och tränade medelpass i måndes.. Gick skitbra.. Lyckades dock hamna på ett pass med mest 45+are.. Men det kanske var bra så man inte var helt efter :P
Fast vår instruktör hade en förmåga att mima med i alla låtarna.. och jag kunde ju självklart inte sluta irritera mig på det.. (jag vet att jag gör så själv, men det är pinsamt att se) haha!

Idag, träning med Elin kl 12.. Sen lunch med Sofie.. Ikväll tar jag och Elin mow och brummar ut till Tobias.. Där bjuds det på käk, och säkerligen något gott eftersom han är en jävel på att laga mat.. :) Har man idétorka hittar han på något på tio sekunder.

Nu ska jag äta frukost! Tjing


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback