lördag

Jaha, berra är ute och festar.. tror jag.. han är inte hemma iaf.. Så jag sitter här helt själv.. trååkigt :S
Slängde ihop lite middag när jag kom hem ifrån jobbet.. Tog lite allt möjligt som vi hade hemma, och det blev faktiskt supergott :) Spagetti med bacon, purjolök, champinjoner och haricot verts!

Igår var mamma, pappa och boy här.. Det var jättemysigt.. Jag och mamma åkte ut till ikea och köpte lite ramar, en ny matta och lite sånt.. Sen åt vi lax och spenatpaj som jag gjort :) Till det hade vi baguetter och sallad..

Vi tänkte passa på att sätta upp våra hyllor i köket nu när pappa var här (han är grymt mkt bättre på det än vad vi är) :P.. Vi hann borra ETT hål.. Sen kom en av grannkärringarna och ringde på.. Ahh, jag blev helt tokig.. Hoppas hon inte ska vara sån alltid.. När man har fest och så.. Får meddela grannarna att vi kommer vara här nästa helg..

Till efterrätt åt vi iaf vaniljglass och varma hallon. Så vi blev riktigt spymätta :)

Imorse kom det en tjej och ringde på.. Hon sålde aftonbladet och idag var hennes första dag så hon delade ut gratis tidningar.. Toppen :) Så nu ska vi få en rykande färsk upplaga varje lördag :) (Vuxet, jag vet) :)

Nej, nu ska jag nog gå och lägga mig.. Jobb 9-20 imorgon..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback