fredag

Jag är helt matt i kroppen.. Hade ont i huvudet imorse så jag stack ner och tränade.. tänkte att det kunde hjälpa.. Världens sjukaste pass.. Jävlar vad jag var trött sen. Men det var skönt..
Ledaren hette Lars eller Lennart eller något liknande. Skallig man i 50 års åldern, med runda glasögon och rött pannband. Han var riktigt rolig, och energisk :)
Men musiken var väl inte den bästa.. Han inledde med Markoolios sommarplåga.. Då tänkte jag bara Oh, good!

Har bakat bröd tills imorgon.. och städat här hemma.. så jag är redo att ta emot er mina vänner :)


Dublin nästa vecka kommer bli så bra, det känner jag på mig..
Utforska Dublin, kolla in åkis lya och självklart nya flickvännen :)

Nu ska jag byta om ifrån mjukisar och ta mig ner till jobbet..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback