tisdag

Seg dag på jobbet idag.. Tobias är skitsur för att jag kanske ska börja plugga.. haha, han vill att jag ska vara kvar ett par år till.. :) så han hoppas att jag inte kommer in! Men nej, jag SKA komma in :) Pratade med skolan idag och jag ska skriva ett personligt brev med min ansökan, det är det som är avgörande om man får komma på intervju eller ej! Så jag får lägga ner mkt energi på det.

Nu sitter jag här hemma efter en skön dusch, i min underbart snygga pyjamas :) Orkade inte laga mat så det fick bli tortellini med ricotta och spenat. (som vanligt efter jobbet, antingen det eller fruktsmoothie) :)

Imorgon blir det medelpass kl 12.. Sen ska jag hem och städa och laga mat.. För vid 5-halv 6 kommer tjejerna :) Käka lite god mat, dricka något glas vin.. Vid halv 7 kommer en hudvårdsterapeut som heter Martina. Så då blir det sminkparty :) Ska lägga ansiktsmasker och sånt tjejigt.. Kanske tur för berra att han jobbar kväll :)

Nej, en skål glass till desperate kanske?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback