söndag

Och jag är leeedig!! Fan vad underbart..
Jag gick dock upp klockan 8, (jag vet, jag är sjuk i huvudet) Men jag ska faktiskt ner och träna nu..
75 minuters step och skivstångspass.. Jag tror att jag kommer dö, vad tror ni?
Jag har aldrig gått på varken step eller skivstång, så varför inte kombinera första gången? och släng in ett monsterpass då, det mår jag bara bra av :)

Igår när jag gick till jobbet önskade jag så att jag hade haft min kamera med mig.. Solen höll just på att gå upp över Helsingör, och speglade sig i Öresund.. Åh, gud vad det var vackert! Det får mig att tänka på en text som min farfar skrivit, den måste jag leta upp.. Jag gråter floder när jag läser den. Den handlar om hans kärlek till farmor och deras favoritstad Köpenhamn!

Nej, träning nu innan jag försvinner bort i tankar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback