onsdag

Blev inget medelpass idag.. När jag kom ner upptäckte jag att det var step samtidigt.. så då tog jag självklart det, riktigt roligt :)
Hem och duscha, plocka undan och diska.. Nu sitter jag här och väntar på Sofie.. Hon ska hjälpa mig laga till en riktig brakmiddag!! Blir kycklinggryta med bulgur hade jag tänkt! ännu ett själ för att berra är glad att inte vara hemma ikväll. Han hatar bulgur!! (fast han aldrig smakat det) Får väl försöka lura i honom det någongång.. Therese (på jobbet) hade lyckats få sin sambo att äta couscous häromdan.. Det är en stor bedrift!
Bångstyriga män!

Pratade precis med mamma.. Dom var inne och kollade på det nya köket IGEN! vad som startades som projekt "byta luckor" har nu blivit "riva ut hela köket och göra om".. Suck, om man ändå hade haft dom pengarna!
Men hey, jag har fått nya köksluckor, jag är lycklig :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback