måndag

Idag har jag varit mycket effektiv. gick upp klockan 7 för att tvätta.. Fortfarande mörkt ute och jag satt och mös med en kopp te.. Jag gillar hösten och vintern mer än sommaren faktiskt. Modet just nu är det underbaraste på länge tycker jag.. Tjocka stickade tröjor och tights till det.. kan vara det skönaste som finns.

Jag tvättade sex maskiner, diskade ett helt berg med disk, plockade undan, städade toan, planterade om mina blommor, betalade räkningar.. Allt detta innan kl 11 :)
Sen gick jag ner på stan en runda.. Kände att jag behövde lite shopping..
Det blev två likadana omlottkoftor, en brun och en vinröd. Två "tröjklänningar" i mjukistyg, supersköna och snygga.. En grå och en svart.. Ett paket hårfärg.. och en hög nya underkläder..

Sen gick jag hem och färgade håret.. Chokladbrunt.. Men bara underhåret.. Kände att det börjar gå mot mörkare tider.. Då får man följa med :)

Lagade en god laxsoppa till lunch.. med en massa nyttigt i :)
Nu sitter jag här, hemkommen ifrån jobbet. Har druckit kvällste och ätit mackor.. Leverpastej och gurka, skinka och avokado.. Mumma!! :) Andra stängningen av sex i rad avklarad nu.. sjukt drygt att jag bara jobbar kvällar denna veckan :S

image209

(Anna-Karin råkade stänga av blixten på kameran så det är därför bilden är mörk och "korning" men jag tycker den är fin!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback