måndag

Imorse väcktes vi av att det ringde på dörren, kl 7!!!
Dom skulle komma och byta köksluckor.. Vi visste ju att dom skulle komma någongång idag.. Men klockan 7, allvarligt talat??
Så det var bara att stänga dörren in till sovrummet och sätta igång en film.. Det fick bli Da vinci koden..
Men nu är luckorna bytta iaf, gråa istället för dom tråkiga vita.. och nya handtag.. Det blev snyggt :)

Nu har Berra precis börjat jobba.. Första dan på sitt nya jobb :) Eller nya och nya.. Men han har blivit förman nu :D

Jag sitter här och slappar, har pluggat lite, tro det eller ej :P Får ju öva lite inför högskoleprovet tänkte jag..

Försöker ringa Techfuturum i Landskrona.. Tänkte prata lite om utbildningen jag vill gå.. Antagning och sådär.. Men dom svarar aldrig, sjukt segt.. Har lämnat meddelande så får hoppas dom ringer upp, helst innan 4 för då börjar jag jobba!

Nu ska jag äta lite äppelkaka.. blev lite över sen igår :)

Kommentarer
Postat av: angelina

vad seriös du är som pluggar inför högskoleprovet :)
föresten, vi kanske kan slå följe dit? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback