hmm

Jag försökte snitsa till bloggen lite, det gick sådär.. haha.. detta var knepigt.. jag ger upp för tillfället så ni får stå ut med den här gigantiska bilden av mig.

Jag sitter helt själv en fredagkväll.. jag vill dricka vin men,
Berra jobbar, Elin umgås med sin familj, Lina ska upp och jobba tidigt, Sofie tofflar och Annika är i köpenhamn..
Jag funderar på att gå och lägga mig tidigt.. Har mkt sömn att ta igen känns det som.. Vaknar alltid på tok för tidigt när jag är ledig :S

Imorgon ska det köras bilar igen.. kul kul :)

Kommentarer
Postat av: angelina

jag blir glad av den gigantiska bilden! du är så underbart söt milla!

Postat av: Emma

Tack för tipset, men kräftor ingår inte. Är inne på pumpasoppa nu, lite säsong ju. Och billigt. tack för tipset ändå =) Allt är bra med mig, fullt upp nu kan jag säga. Hur e de me dig? Puss o kram

2007-10-24 @ 08:21:28
URL: http://envisaemma.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback