fredag

Det här är min nya vän:


Han var och handlade av mig igår, sjukt trevlig var han :) Men han hade någon konstig moppemustach som han borde göra sig av med faktiskt!


Nu sitter jag här och slösurfar lite.. Har varit ute och gått i det fina morgonvädret, underbart skönt, men kallt!!
Berra ligger fortfarande och sover, han låg uppe till två inatt och kollade på OC, haha, tönt!

Helgen kommer att spenderas i Malmö.. På lördag ska vi till Anna-Karin och Johnny.. Förhoppningsvis ska vi bowla och dricka lite :)
På söndag ska jag hem till min morbror och käka lunch, blir säkert något smarrigt, det brukar det bli :) Men kanske för starkt för min smak.. "Otte har inga lökar" sa min syster när hon var liten. Hon syftade då på smaklökarna och det faktum att han kan äta äckligt stark mat.. Det uttrycket har självklart hängt med!

Klockan tre ska vi iaf på teater.. Slagthuset! Vi ska kolla på Guys and Dolls.. Det ska bli mkt roligt.. Jag ska leta igenom garderoben efter något kultiverat idag.

Min mage kurrar.. Men jag har köpt frallor för att överraska Berra, hur ser det då ut om jag käkat upp alla när han kommer upp?

nej, lite bloggläsning nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback