söndag

Jag har börjat en ny livsstil.. Jag ÄLSKAR att slappa!! Sitter här hemma och snörvlar i träningsbyxor, tjocktröja och mina underbara inneskor/strumpor som min kära syster köpt till mig :)

Igår åkte vi till Helsingör en liten runda, men nästan allting var stängt, en liten tabbe.. Men jag fick iaf liljor och tre flaskor vin med mig hem.. alltid bra att ha..
Samme och Rick var med under hela vår mysdag, det var trevligt :)
Vi åkte tillbaka till Helsingborg och gick och käkade libanesiskt.. gott gott..
Sen gick vi till Telegrafen och drack kaffe och kollade fotboll..

Sen blev det film.. Berra såg ungefär 25 minuter, sen började han snarka.. Men jag klarade faktiskt att se en thriller helt själv, utan att vara allt för rädd. Jag kanske börjar bli vuxen?

Om ett par timmar ska jag träna.. har inte varit där på skitlänge nu, så det känns som att det är dags!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback