onsdag

Så sköönt med en ledig dag.. Har inte varit ledig sen förra onsdagen..
Har hunnit med rätt så mkt idag faktiskt.. Vi skulle till Eko och handla en julstjärna var det tänkt.. och jag var så säker på vart det låg.. men jag hade visst fel.. haha, glad Berra var :P Så vi åkte och handlade mat istället.. Blev en massa massa. På fredag kommer min familj hit, vi ska kolla på After Dark :D

Egentligen är jag emot att julpynta innan December.. Men jag ska faktiskt göra det på fredag förmiddag.. För jag vill ha fint när dom kommer :)
På lördag ska vi nog åka till Helsingör, mamma ville dit och kolla lite. Det är inte mycket att hänga i julgranen, men vad gör man inte för mammi :)

Sen åker jag med dom till Åhus för att gå på 20 års fest på lördagkväll.. Ska bli trevligt trevligt :D

Ikväll är det säsongsavslutning av Greys.. Det får INTE missas!! Veckans bästa program!


Och klockan 8 ska jag kolla roomservice för då ska dom hem till Alex och Katrin Schulman :D Sveriges coolaste par.. jag älskar dom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback