onsdag

När berra gick upp imorse (inatt, vid halv 4) så sa han: sov nu länge idag, och om du vaknar tidigt så gå inte upp, ligg och vila.. Han är så söt :) Jag vaknar alltid tidigt, och jag har aldrig någon ro till att bara ligga och vila.. Känner alltid att jag har så mkt som ska göras..
Men idag gick jag upp och gjorde apelsinjuice.. Precis när jag pressat alla apelsiner så välte jag pressen, ahhh. så det fick bli clementinjuice istället.. Det var också gott :)
Kröp tillbaka ner i sängen och kollade på film.. såå skönt :)

Nu har jag varit och storhandlat.. Förhoppningsvis sista gången utan bil.. pust och stön vad tugnt det blev..
Och inte hade jag min starka man med mig heller..

Nu ska jag ta ett bad.. sen kommer berra hem så vi ska hitta på något mysigt :) jag vill gå på stan, behöver en ny mössa!


Kommentarer
Postat av: Henrik

En liten undran bara, vad pressade du apelsinerna med? :P

Postat av: Milla

Med min fina juicepress som du köpt såklart :)

2007-11-08 @ 17:09:48
URL: http://sagolikamilla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback