måndag

Jaha, då sitter man här hemma hos mammi och pappi.. väntar på att Berra ska vakna så jag kan få äta lite frukost!
Har haft en himla mysig helg.. I Lördes körde jag och Berra ner underbaringen :) Lagade mat till Henke, Josefin, Victor och Philip på kvällen, dom verkade undernärda :P Sen blev det spontanbowling.. Jag förlorade, som vanligt!
Sen blev det en tripp in till Philips och Linas nya lägenhet.. Den var supermysig.. Inget man hade tackat nej till :)

Igår var jag hos Berras kusiner och hälsade på.. Erik fyllde sex år förra veckan så han skulle ha kalas igår.. Spök-kalas, och man blev genast indragen i förberedelserna.. Kul :)

På eftermiddan åkte vi till Hässleholm och kollade på hockey.. Philips lag vann med 12-0, så jag kan väl inte säga att det var överdrivet spännande :P Men jag har iaf lärt mig lite regler :P

Sen blev det Pizza hos Anna och Oskar.. Också dansade vi på dansemattan, (X-box spel) tills Oskar blev trött på oss och gick och la sig :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback