måndag

Jaha, så var det måndag igen.. Jag sitter och väntar, och längtar efter ett samtal ifrån bilfirman.. Kan vår bil komma nu eller? Han sa att det kunde ta upp till tre veckor.. Nu har det gått en och en halv.. (jag vet att jag är världens mest otåliga människa) Hoppas den kommer innan helgen bara..

Har ni tänkt på hur fort tiden springer iväg? Man hinner liksom inte riktigt med..
Veckorna går ut på att vänta till helgen och sen när helgen kommer är den över på en blinkning?!
Livet rinner en ur händerna!

Nästa helg ska jag kanske till Karlskrona med Elin.. Det ska bli najs.. Om det blir av!! Annars blir det nog Åhus, eftersom Berra antagligen ska dit.. Drygt att sitta här själv.

Helgen efter det jobbar jag.. Fredan efter det ska vi se After Dark.. Och veckan efter det är jag i FRANKRIKE :) Sen är det ju nästan jul.. Helt obeskrivligt vad det rullar på.

Nej, nu ska jag äta frukost, städa och fixa lite, sen ska jag fika med Elin.. Det var allt för längesedan sist!

Kommentarer
Postat av: angelina

tänk då hur jag känner, jag är snart i aisen :S

Postat av: Emma

de rinner verkligen iväg...

ska du till åhus i helgen kanske vi kan ses? hör av dig! kramis

2007-11-12 @ 13:52:28
URL: http://envisaemma.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback