Lön

Fan vad det suger att få lön den 27de.. Alla andra blir rika idag, men inte jag inte.. Jag får vänta tills tisdag :S (Eller, rik och rik)

Det blir till att spara en MASSA pengar nu dessa första veckorna, för snart bär det av till Frankrike.. Om två veckor sitter vi antagligen på tåget mellan Bordeaux och Paris :D
Åhh, härliga Frankrike!!

Idag vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på.. Jobba ikväll.. Och tvätta klockan 12.. men ni som känner mig vet att jag måste ha saker att göra hela tiden.. :P Får väl pärla lite :) och städa, och laga mat.. pust!!

Ikväll kommer Jockemannen och hälsar på.. det ska bli trevligt.. Fast jag jobbar ju, och jag jobbar hela dan imorgon så jag ska gå och lägga mig tidigt.. Men lite skitsnack ska väl hinnas med :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback