helgen

Min helg har i stort sett bara innehållit jobb.. Jobb jobb jobb, 8-20, 9-20 så jag är lagom trött nu!
Men nu dröjer det ända till lillejulafton innan jag jobbar helg igen :)

I fredes hade Berra bjudit hit en massa människor.. Det var trevligt.. Men eftersom jag skulle gå upp klockan 7 dan efter var jag väl kanske inte jättesocial.. Jag satt mest och längtade efter att de skulle dra ut så jag kunde gå och lägga mig :)

Strax innan tolv gick dom iaf, så jag och Malin städade undan och bäddade till alla fyra som skulle sova här.. Varför är det alltid tjejerna som gör det? Kändes iaf skönt att ha det gjort så dom inte skulle hålla på med det på natten och väcka mig igen.. Sen gick vi och la oss, och jag somnade vid halv ett tiden..

Halv tre kom pojkarna hem, lagom lulliga och pratglada.. Jag har nog inte sett Berra så full innan.. Han var inne och väckte mig, rotade igenom köket efter något ätbart och snackade som bara den.. Sen däckade han iaf så jag kunde få sova vidare :)

Har ätit en god kvällsmat idag: en banan, en ask körsbärstomater och en ask physalis.. Lagom stora bitar, och himla gott :)

Nu ska jag krypa ner i min sköna säng!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback