fredag

Jaha, fredag idag.. Sista jobbkvällen av dessa sex i rad. såå skönt :)
Efter jobbet igår mötte jag upp Elin och gänget.. Satt hemma hos Pontus (petters bror) och drack vin och sjöng singstar :D Trevligt trevligt.. Sen traskade jag hemåt och höll Berra vaken med mitt traggande hur länge som helst.. haha, stackarn!

Imorse vaknade vi av att dom började borra i längenheten ovanför oss.. Dom får renoverat där nu.. :S men men, snart är det förhoppningsvis vår tur, då klagar man inte längre :)
Sen låg vi och slappade, kollade ett par avsnitt one tree hill..

Imorgon ska vi till Åhus. Mamma fyllde år igår så det blir familjemiddag! Hon kommer bli överlycklig för sin present.. En biljett till After Dark :) Hon har pratat länge om att hon ville se dom.. Så hon ska få komma hit till Helsingborg och käka och gå på show :) (Pappa, Anna och Oskar också)

Efter middagen imorgon ska jag hem till Emelie på halloweenfest :)
Satt och funderade en massa på vad jag skulle klä ut mig till.. Det fick bli "The angel of death" :)

 Peyton Sawyer i One tree hill.


Nej, nu ska jag kila till jobbet..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback