fotbollsgalan

Sitter här och kollar på Fotbollsgalan.. (såklart, man bor ju med världens mest fotbollsintresserade människa)
Magnus Uggla uppträde precis, med sin nya låt skild och vild, eller vad den nu hette.. Wohoo.. Lägg ner, fatta att du är slut!

Hade en väldigt mysig eftermiddag.. Jag och Elin tog en fika på waynes.. jättelängesedan jag var där..
Sen hade vi bokjakt ala student.. Det är ju nästintill slagsmål om böckerna.. Haha, men jag och Elin hade en fördel eftersom vi hade bilen och kunde ta oss upp till Husensjö.
Sen åkte vi hem till henne och umgicks med Petter, Micke och Ted innan jag fick skjuts av micke till jobbet.

Ett datum är satt för julfest med jobbet.. Kvällen efter jag kommer hem ifrån Frankrike.. Kommer vara lagom pigg då :S självklart ska jag upp och jobba dan efter också.. Så jag ska köra.. (det hade dom andra bestämt) och det har jag inget emot..

Nej, om man skulle gå och lägga sig så man orkar jobba imorgon!


Kommentarer
Postat av: Emma

Nu tycker jag att du är lite vrång Milla Mattsson, Uggla är bra! Så det så!

Postat av: Frida

Ja precis Ämma han ä för gullig! ;)

2007-11-12 @ 21:43:44
Postat av: Frida

Ja precis Ämma han ä för gullig! ;)

2007-11-12 @ 21:44:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback