3

tredje inlägget för idag.. Har jag något liv?

Berra är ute och festar.. jag vill inte att mitt halsont ska bli värre så jag håller mig hemma..
Med mitt te..

Häromdan tvingade jag ut Berra på årets ångestuppdrag.. Att hjälpa mig välja mössa..
Det är inte det roligaste vill jag lova.. Lika jävla jobbigt varje år..
Jag passar inte i mössor?!!! Mitt huvud är liksom för kort, så alla mössor står upp mitt på huvudet.
Helt hopplöst.. Tillslut fick det bli en hatt iaf.. (Tobias sa att jag såg ut som ett mumintroll idag, så jag antar att jag inte passar så bra i den heller)

Imorgon skulle jag och Berra åka till Helsingör, men det ska bli storm så det är nog ingen bra idée. Vi skulle hitta på något annat mysigt istället.. Vad vet jag inte för Berra ska överraska mig :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback