torsdag

Jag skrev i tisdes att berra ska jobba 14-23 i två veckor. Det hade jag fått om bakfoten.. Han ska jobba så i FEM veckor.. my god. jag kommer dö..
Mamma tyckte dock att jag var lite egoistisk, hon tycker nämligen mest synd om honom, förstår inte hur hon tänker :P

Aja, det finns en positiv sak med att han jobbar som han gör, vi har förmiddagarna tillsammans :) Imorse gick jag och handlade ägg och gjorde omelett till älsklingen som han önskat :)
Sen åkte jag och inhandlade ett par nya skor, supersköna :)

Ikväll blir det jobb till 21.. segt.. Men imorgon blir en härlig dag.. Först shopping och fika med Fridorna, sen ska jag hem till Elin och Petter. Jag och Petter ska baka tårta tills Elin kommer hem ifrån jobbet :)
Hon måste ju bli lite uppvaktad på sin födelsedag :)

Vi var ju ute och åt igår.. Indisk mat på Papadam, och ett glas vin till det.. Supergott!!
Elin fick sina presenter, en shaker och två fina glas att hälla upp drinkarna i :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback