torsdag

Jag tror jag är sjuk :S har sovit jättedåligt inatt, drömt en massa mardrömmar och shit.
Hade ont i huvudet, halsen och kände mig febrig när jag vaknade.. Känns lite bättre nu dock.

Jag vill förresten ha en ny tatuering.. som den som Angelina Jolie har, fast på andra hållet.. Typ två-tre rader vågrätt.. Men jag vet inte vad jag ska ha för text.. Hennes är en buddistisk dikt tillägnad hennes son Maddox .Någon som har nått förslag på vad jag kan ha?




Tror att jag måste klä på mig något och gå och sätta mig i parken en stund.. kanske är luft jag behöver?
Ni får bli bättre på att kommentera gott folk, flera veckor sedan jag fick en kommentar senast.. och jag vet ju att ni läser, so come on!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback