tisdag

Ahh, stressig dag på jobbet, trött som en gris nu!!
Berra ska jobba 14-23 nästan varje dag nu i två veckor. ROLIGT!! NEJ!! Jag får bli hemmafru!

Ikväll när jag kom hem ifrån jobbet gjorde jag fruktsallad med äppel, banan, vindruvor och JORDGUBBAR, åhh, så gott :)
Liten tabbe att jag tog på mig gummistövlar när jag gick till jobbet imorse (det var faktiskt blött ute då).. När jag kom hem var jag såå varm..

Igår kom min kära presso (som man för övrigt köper på Siba, cajsa) :)
Den är så vacker, så stor och silvrig och fin :)
Ska nog gå och brygga lite kaffe faktiskt.. och skumma mjölk för jag är inte så vuxen att jag dricker svart :P

Kommentarer
Postat av: cajsa

eheuu, tack för tipset. den är ju sjukt fin, var ju inte dyr heller. en sån "behöver" jag (;

2007-05-24 @ 10:29:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback