tisdag

tisdag idag, och jag är sjuk. Känner mig febrig och har ont i halsen.
Känns som att det ska sprida sig till öronen med :S
Missar tio timmars betalning, eftersom jag skulle jobbat extra idag, sjukt tråkigt :S

Började känna mig dålig redan i söndagskväll när vi lekte bilgömme. Fan vad roligt det var :)
Igår käkade jag med Emma och syrran på darins innan jag tog tåget tillbaka till hbg.
När jag hämtade ut min biljett ur automaten på stationen flög den självklart iväg, ner under öresundståget. Kan sånt bara hända mig eller vad?
Hittade iaf en tjej som jobbade där, så hon hoppade ner på rälsen och fiskade upp min biljett. Dagens goda gärning :)
Gick och la mig direkt när jag kom hem i ett försök att sova bort febern, men icke.

Idag är det dags för Derby, HIF-MFF! Berra är som han själv sa "som ett barn på julafton"
Får hoppas att dom vinner idag!

Berra köpte ett choklad till mig när han var nere och handlade frukost innan, för go :)
Får njuta av det idag, istället för kramar och pussar. Får inte göra något av det för då kanske jag smittar :S

Har fått Londonbilderna nu också.. Kanske lägger in ett par i eftermiddag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback