onsdag

Idag skulle jag och Elin åka till höganäs och kolla på keramik.. Men så fick jag ett sms om att hon inte mådde så bra.. Trååkigt :S
Ska nog åka själv iaf.. Jag fick låna mow :) Tänkte se om jag hittar en morsdag-present till mamma, vi ska fira det på fredag :)
Ska ner och hämta bilen på jobbet så jag ska se om det går att övertala Elin också..

Måste ändå ner och få ett arbetsgivarintyg av Tobias.. Vi har fått papperna ifrån Helsingborgshem nu så det ska skickas in.. Man ska bifoga arbetsgivarintyg och personbevis.. Så vi får fixa det så snart som möjligt.. För jag vill ha svar NUU!! :)

Nu ska jag göra hamburgare.. mumsigt!

Kommentarer
Postat av: Mia

monia ser vist ut som på bilderna. Iaf när hon är ute och festar. Men om hon är stammis i din affär kanske det beror på att hon bor i närheten och då orkar man väl inte göra sig i ordning som när man ska gå ut? Eller ser du lika dan ut när du går ut som när du jobbar eller är hemma med din kille?
Om du inte känner igen henne. Hur kan du då veta att det är hon liksom? :)

2007-05-31 @ 12:21:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback