onsdag

Vilken härlig dag!! vaknade upp med älsklingen som var på kramhumör, alltid lika härligt :)
Sen gjorde jag kaffe i min presso, tyvärr har jag inte riktigt fått in knycken än och det blev på tok för starkt.
Någon som har tips?

Ner till stan för att möta Lina, vi gick och köpte present till Elin och sen käkade vi lunch på haket, kycklingfajitas, mumma det. Sen gick hon till jobbet och jag fortsatte min rundvandring på stan.. Invigde det nya Gina Tricot på kullagatan (fuskade lite, för jag och Frida ska dit på fredag).. Köpte iaf ett turkost linne och en ny bh.

Sen gick jag bort till biblioteket och lämnade tillbaka några böcker som berra lånat för hundra år sedan, blir nog en saftig räkning på dom sen.

På vägen hem gick jag förbi kärnanparken där jag slog mig ner på en bänk med mina gratistidningar (.SE, Metro och Xtra). Satt och mös i solen i en och en halv timme. Sen gick jag hem och satte mig här med en skål glass och jordgubbar.. :)

Nu ska jag leta restauranger.. Vet inte riktigt vart vi ska gå ikväll, men firas, det ska det :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback