onsdag

Pust, har inte hunnit skriva här på flera dagar..
I måndes var Emma här, vi var ute på Ikea i två timmar.. Mysigt :)
Var inom väla, willys, jysk, åhlens och thehuset. Också lunch nere i stan, perfekt dag :)

Igår fick jag stänga affären för första gången, Tobias blev sjuk och fick gå hem. Har haft EN genomgång hur det går till att stänga också fick jag göra det helt själv, hjälp! Fick låna Therese nycklar för det har jag inga, fick använda Tobias användarnamn och lösen för det har jag inte heller något eget än. Haha, inte riktigt planerat. Men det gick superbra :)

Fick öppna imorse också för Tobias fick inte jobba för läkaren. Har aldrig öppnat heller, men vafan, det är bara att köra på :)
Så fram till klockan 12 idag var det jag som var boss :)

I helgen blir det Åhus, ska bli skönt att komma hem och slippa laga mat :P För det är precis vad jag ska ta tag i nu.. Blir kycklingfiléer med ris och grönsaker!

Kommentarer
Postat av: emma

tack för en underbar dag! jag var sådär lagom trött när jag kom hem, hmm... höll på att somna när jag körde! Ses snart! Puss o kram ps. har du sett Bettan? Jag hittar inte henne =) ds.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback