lördag

Jobb från 8 till 18 idag, skönt med en så "kort" lördag för en gångs skull.. i vanliga fall jobbar jag 8-21 så jag klagar inte :)
Igår käkade jag och Berra kinamat till lunch, satt mitt i solen och lyckades bränna mig på en kvart, najs. Varför tål jag inte solen?
Sen träffade jag Frida och gänget, vi satte oss på hampan och njöt, härligt!!
Blev lite shoppning igår, ett par vita linnebyxor, en t-shirt och en gul kofta. Köpte tre par nya boxer till berra som ersättning för dom jag färgade grisrosa :)

Sen cyklade jag hem till Elin och Petter, åkte ut till willys och handlade ingredienser till Elins tårta..
Vid 9 tog jag mow (Elins bil) och körde ner och hämtade Elin och Lina på jobbet.
Sen njöt vi av tårta, vin och skitsnack i ett par timmar. Lite för länge egentligen, hade tänkt vara hemma senast elva så att jag skulle orka upp idag. Var hemma vid halv ett, men vadå då :)

Nu har jag och Berra precis ätit middag, lövbiff, färskpotatis, tsatsiki, tomater och avokado, mumma!!
Nu sitter vi och kollar på sommarkrysset, pensionärsvarning? haha

Imorgon blir det 12 timmarsdag på jobbet, blö blö blö.. Hoppas det är mkt att göra så att tiden går snabbt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback