lördag

Igår var det bowling.. Vi var grymma. Mamma bokade bowling för att utmana oss, tydligen hade hon glömt bort hur det gick förra gången när hon kom såå sist :)
Det var hela familjen + Emma som var med..
På vår bana var det jag, mamma, anna och emma.
På killbanan var det pappa, berra och oskar.
Emma vann på vår bana och jag kom tvåa ett poäng efter henne.

Sen åkte vi in till stan. Jag, emma, anna och oskar. Ställde bilen hemma hos dom och travade in till stan.
Satte oss på harrys och tog varsin cider, det var mycket mysigt :)
Sen gick dom hem och jag och emma tog oss vidare. Vi hamnade på boombar och där var faktiskt rätt så trevligt. Lite kallt bara.

Ikväll blir det grillning hemma hos familjen Bensicka.. :)
Ska bli riktigt trevligt att umgås med det "gamla gänget" igen. Längesen sist. Lite tomt utan åkerblom bara :S
Lina ska följa med och det ska bli mycket trevligt, längesen jag träffade henne också!!

Nej, nu får man kanske ta en dusch och klä på sig något annat än "åhus beachhandboll-mjukisdress"
Ska nog på utflyckt med mormor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback