fredag

Ahh, this is living.. Ligger forfarande i sängen, under täcket, med berras t-shirt och mormorsknut.. såå fint :)

Varför är presenter så fruktansvärt svårt?
Henke fyller år på måndag, Elin nästa fredag, Berra tar examen den 8de och min syster fyller 25. Iofs inte förrens i augusti men man får vara ute i god tid :)
What to give?!

Med mina 150 kronor på mitt konto kommer man ju inte så långt heller. Fan vad jag är fattig!
Aja, hinner få pengar innan alla presenter ska delas ut iaf :)

Berra är i skolan nu, sen ska han jobba till 10 ikväll, KUL!!
Och imorgon åker han till Åhus.
Tur att jag har Elin, vi ska förhoppningsvis ha filmmarathon på lördag :)
Hon ville gå ut, men som sagt har jag 150 kr+ en jävulsk förskylning. Tror inte det är så smart att supa skallen i småbitar då.

Nej, dags för te och rostemackor med marmelad! (barnmarmelad utan fruktskal, jag vet, jag borde växa upp snart)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback