FORTF TISDAG

Åh gud, jag måste ha tråkigt. Tredje gången jag uppdaterar här idag..
Nu håller jag på att baka Tacopaj, gott gott.. Men jag har stött på en del problem.
När jag hade förgräddat skalet och skulle hälla i fyllningen fick den inte plats!!
Så jag fick göra en till paj. MEN jag tog slut på mjölet vid den första pajen så jag fick ta grahamsmjöl.. Får se hur den pajen smakar :)

Denna beställde jag idag, litet impulsköp :) Tyckte den var så snygg helt i silver!



Nu är det snart dags för Ugly Betty.. För go!

Kommentarer
Postat av: emma

Jag vet inte om jag ska kommentera alla inläggen eller bara skriva ett. Men det blir nog ett. Hoppas du mår bättre idag och inte har feber och sånt tråkigt! Blev pajen god? Brukar bli ganska gott med grahamsmjöl, tycker jag =) Finfina bilder från London, på min andra familj, haha. Puss o kram från Emma "bihanget" Persson


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback