fortf tisdag

Här kommer lite Londonbilder. Jag njuter och längtar tillbaka.

Fick ett oväntat men trevligt samtal ifrån Nord idag.. Det muntrade upp mig :)



Bild:
1: Lycklig över att vara framme och få i sig mat, lovely :)
2: Jag med min älskade Starbuckslatte
3: Pappa är nöjd med sin Guinesse och världens största prilla ;)
4: LION KING var det bästa någonsin!!
5: Systrar påväg in på teatern.
6: Min snygga familj
7: syster vid baren i pausen, fick läska oss med varsin Smirnoff Ice :)
8: Jag måste erkänna att jag tycker att jag är superhet på denna bilden!!
9: jag och anna i tunnelbanan
10: mamma, jag och pappa utanför towern
11: Klockren bild!! Som jag sa till de som jobbade på Mango: Hade jag bara haft pengarna hade jag köpt hela affären :)
12: En stunds vila i Hyde Park
13: Tänk att man kan bli så glad av att få en Corona serverad :)
14: Mamma och Anna
15: Jag njuter
16: En funkyfish i Camden Market
17: Jag i Camden Market


Sådär, Enjoy :)

Nu ska jag gå och brygga tredje koppen te för idag.. Tror att det får bli blåbär-youghurt denna gången?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback