fortf måndag

TVÅ TIMMAR tog det att sortera garderoben.. Men nu är det snyggt :) Iaf på min sida, får tvinga Berra att fixa sitt sen.
Har plockat ihop lite kläder som jag ska ta till åhus och ha där.. Är så trött på att leva i en resväska varje gång jag är där. Har iofs en del kläder där, men det är sånt som jag rensat ut så därför ingenting snyggt.
Jag gillar att sortera garderoben, för då hittar man en massa roliga grejor som man glömt bort :)
Skull behöva sortera bland smink och smycken med.. Känner mig så organiserad. Får se om jag orkar göra det idag dock.

Idag blev det soppa till lunch, blomkål och broccoli med bacon i.. mumma!!


Ett grattis till vår kära Hänrik som fyller 20 idag.

Undrar när min presso kommer? får gå in på deras hemsida och kolla leveransen.


Nu kommer nog älsklingen snart hem. Han har haft sin eximination idag, han är så duktig.. Blir så stolt över honom :) Och snygg var han imorse med.. Han ser riktigt bra ut i skjorta och kavaj :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack :)

Postat av: cajsa

var köper man en sån där fin nånstans? (:

2007-05-22 @ 09:17:44
URL: http://helloass.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback