torsdag



Noo, hon har gjort det igen.. Carolina gynning har satt in nya extensions.. Hon var ju så fin pagen..        
image14

Denna veckan har det blivit lite extra jobb, skönt.. Jobbade för Elin igår, det ska jag göra imorgon med.
Igår lagade jag fisk, supergott blev det.. :) jag som egentligen inte tycker om fisk.. Nu kan jag tänka mig att äta det lite oftare.. Man blir ju smart av det också.. (inte för att jag behöver bli smartare än vad jag är) :P

Idag fyller Lina 21, så man får väl gå ut och fira henne lite, ta en öl eller så..

Helgen blir lugn, ska bli skön skönt.. Ska bli fint väder, så jag ska tvinga med berra ut på promenader :) ska nog och kolla på den nya lägenheten igen på lördag, mäta lite och så.. Men det känns dumt att gå dit om det inte är klart med bytet.. Hennes hyresvärd har inte bestämt sig än.. Så får se om vi väntar lite till..

Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback