torsdag

Oj, vad alla människor har skaffat bloggar, hur många som helst nu. Men det tackar vi för, vi deltidsarbetslösa, så man har något att sysselsätta sig med :D
Den första blogg jag började läsa var Maries, så känn dig hedrad, du är bloggardrottningen liksom :) Och en fika snart, MÅSTE bokas in!!

Idag har jag letat ny lägenhet, har ringt och ringt och ringt hela förmiddagen. pust, var helt svettig tillslut.. Vi har iofs ingen brådska med en ny lägenhet, men det är kul att kolla vad som finns.. Vi kan ju inte trängas i denna lilla lyan hela livet..

Jag har redan planerat så mkt till den nya lägenheten så jag hoppas verkligen det blir av snart :) Sovrummet ska vara brunt och turkost, underbart snyggt kommer det bli. ska bara övertala berra att dom färgerna är snygga, han är tveksam :S

Om två timmar ska jag gå och jobba, sen ikväll vill Elin och Lina att jag ska följa med ut, vet inte riktigt om jag pallar det, är inte så sugen.. Men det blir kanske en runda ner till Utposten, vårt vanliga ställe :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback