söndag

Nu sitter jag i Åhus, efter en trevlig helg här. I lördes bowlade vi, det var riktigt roligt.. Jag får nog tyvärr säga att jag inte var så bra som jag trodde.. :) Men det gick ändå helt okej..
Igår skulle vi ut och ätit med mormor för hon fyllde år i fredes men hon mådde inte bra så vi slappade hela dan, jag, mamma och pappa. Åkte hem till mormor en liten stund bara och lämnade hennes present.

Igårkväll tänkte jag och mamma gå på bio, MEN inte en enda film man ville se.. Och dom man kunde tänka sig att se gick vid 4 på eftermiddagen.. Vad är det för utbud Kristianstad har egentligen?

Idag blir det mellanstopp i Kristianstad som bjuder på en lunch med Angelina :) Sen bär det vidare av mot Helsingborg och storstädning av lägenheten.. Kommer en tjej imorgon och kollar på den. Om hon gillar den, och vi gillar hennes så kanske vi byter :) Rätt så stor process för vi måste fråga hyresvärden också, men men, det ordnar sig!!

Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback