onsdag

Åh, vilken härlig dag.. Me like the sun..
Har tvättat 6 maskiner idag, flitig som en myra.. Sen tog vi en runda ner på stan.. Köpte vår första gemensamma sak till vårt nya hem (förhoppningsvis).. Tre tavlor.. mkt stiliga..
Var på Åhlens och köpte ny ansiktstvätt, Loréal pure zone, typ den bästa i världen.. och på köpet fick jag senaste numret av cosmopolitan. en bra deal..
Var inne och bokade klipptid också, det känns behövligt.. Vill bli lite vårfräsch..

AG´s på söder har stängt igen, och i deras gamla lokaler har en ny matbutik öppnat så jag och Berra tänkte kolla in om det var något bra.. och jag säger bara: Vilken fruktavdelning!! åhh, vad mkt nyttigt vi köpte, sjukt billigt.. Sen gick vi hem och åt vindruvor..

Har käkat tacos ikväll, och nu är det fotboll.. Om två minuter börjar egentligen Greys Anatomy.. Den bästa serien i världen just nu.. Men men, är det fotboll så är det.. suck..
Har dock hittat en bra anledning till att kolla..




Hur kan man se het ut i y-front? Freddie lyckas iaf!

Kommentarer
Postat av: Victor

Hej på dig. Inte visste jag att du skriver blogg. Vad roligt, då har jag lite till läsning på kvällarna:)
Ja Josefin kommer nästa lördag till mig, jag längtar verkligen hur mkt som helst.
Jag flyger hem den 20 juni från Shanghai.
VI ses o hörs
/Victor

Postat av: Josefin

Hej hopp min älskade Milla! Är det bestämt att ni ska flytta in i den nya lägenheten nu? Shit, vad roligt isf!!! Nu ska jag snart åka till Shanaghai och träffa Victor, det ska verkligen bli sååå kul <3! vad hittar du på nuförtiden? Jag har gett upp hoppet om att du ska skaffa skype nu ;), så jag har varit och köpt telefonkort! När är du hemma, så att jag kan ringa?
Puss, puss, puss

2007-03-29 @ 08:26:05
Postat av: Anonym

Hej hopp min älskade Milla! Är det bestämt att ni ska flytta in i den nya lägenheten nu? Shit, vad roligt isf!!! Nu ska jag snart åka till Shanaghai och träffa Victor, det ska verkligen bli sååå kul <3! vad hittar du på nuförtiden? Jag har gett upp hoppet om att du ska skaffa skype nu ;), så jag har varit och köpt telefonkort! När är du hemma, så att jag kan ringa?
Puss, puss, puss

2007-03-29 @ 08:27:19
Postat av: Josefin

Skriver mail istället, hela inlägget kommer ju inte med..

2007-03-29 @ 08:29:36
Postat av: angelina

milla! du missade ju säsongens bästa avsnitt! fatta vad bra det var! det var så bra att jag var tvungen till att ladda ner det och titta på det idag igen. jag är glad att jag inte har en fotbollskille :) jag tänkte på dig idag föresten, nu är det fint väder, snart kan jag hälsa på igen :) miss you!

2007-03-29 @ 19:08:49
Postat av: Milla

Ja, du får snart komma och hälsa på mig :) ja, jag tror med jag ska ladda hem det nu.. tänkte kolla reprisen på söndag, men inte säkert jag är hemma då.. Pussipuss

2007-03-30 @ 09:15:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback