onsdag

pust, vilken dag igår.. Satt i kassan från öppning till stängning.. Var som när jag jobbar söndagar, men då har jag ju dubbelt betalt.. Man känner att det är för pengarna man står ut då..

Idag ska jag tvätta, hela lägenheten full med tvätt känns det som.. Berra är hemma med så jag hoppas han vill hitta på något med mig senare :) vill åka ut till Living och kolla soffa.. också behöver jag klippa mig, men jag kanske tar det imorgon..

Nu är det tre veckor kvar till London, wiihoo :D underbart!!

Och Berra ska träffa den nya hyresvärden imorgonkväll.. Jag jobbar så jag kan inte vara med :S Hoppas att han sätter sin charmiga sida till så att han inte kan säga nej till att vi ska flytta in :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback