onsdag

haha, vad bra att du tyckte min klänning var fin X3 angelina, min vän :)

Snart ska jag gå till jobbet, ska jobba för annika idag.. skönt att slippa kassan..
Igår hade vi utvecklingssamtal på jobbet, det gick jättebra.. hur skönt som helst.. My boss loves me :D
På tal om jobbet, vem stegade in igår om inte allas våran starraliza :D sjukt roligt.. Inte sett henne på säkert ett år!

Idag ska vi få besked på om vi får lägenheten eller inte.. JAG HOPPAS!! kunde inte sova igår morse.. jag låg och möblerade i mina tankar.. Ahhh, den kan bli så fin.. Nej, nu ska jag lägga av.. Får säkert inte den bara för det..

Kommentarer
Postat av: angelina

hoppas ni får den :)jag håller tummarna!

2007-03-14 @ 19:48:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback