lördag

Inatt kom Berra hem, lite överförfriskad, och pratade, pratade och pratade.. Jag orkade inte laga mat när jag slutat jobba igårkväll så jag köpte med mig lite rostbiff och potatissallad. Detta resuterade i att det inte fanns någon mat till berra inatt vilket han tyckte var mkt frustrerande.. Efter ungefär 40 min gick jag upp och gjorde varma mackor.. Klockan var då halv 5 på morgonen.. Jag måste jävlari vara världens bästa flickvän :)

Idag har vi haft en riktigt mysig dag. Sov länge.. Åkte ut till väla för att gå på bolagret, ikea och mio.. Hittade faktiskt en del fina soffor och matbord.. Skönt att strosa runt i solskenet mellan affärerna..

Imorgon ska vi nog till malmö och träffa anna-karin och johnny. Tänkte kolla lite på lagerhaus och ilva..

nu håller jag på att göra hasselbackspotatis.. ska snart börja steka fläskfilén och göra såsen.. Underbart mysig dag med min älskling :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback