lördag

Dagen började med en massa Ted Gärdestad musik, jag gick runt här och skrålade :)
Sen gick jag och honey ner till stan för han skulle spela på hästarna.. Sen fortsatte vi promenaden ner till hamnen, hamnpromenaden, över gröningen och bort till stranden. Mys Pys!!

Sen gick vi hem och jag läste nästan halva Ego-girl av Carolina Gynning.. MIn nya idol.. Fan vad mkt skit hon varit med om, och ändå är hon så stark idag.. Visst, hon är väl inte direkt smartast i världen, men hon har ändå kämpat på och hon är en jätteduktig konstnär. I Like her!! :)

Sen blev det en promenad till med Elin i ungefär 1 ½ timme, bästa och skönaste motionsformen tycker jag :)

Skulle dunsa ner i sängen för en välförtjänt vila, men dunkade bakhuvudet rakt in i väggen.. FY FAAN, vad ont det gjorde.. Känner mig helt groggy nu :(

Ikväll, tacos och melodifestival!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback