fredag

Ja, då var det fredag igen.. Ska jobba ikväll dock, rätt så tråkigt.. Berra ska ut så jag får väl krypa upp i soffan med en kopp te för mig själv.. Men det kan vara mysigt ibland.
Var ute och firade Lina lite igår.. Tog bara en cider och satt och snackade, det var trevligt. Lina drack dock lite mer, som vanligt :) Så när dom fortsatte till cardinal gick jag hemåt.. 

Fint väder idag också, härligt.. Och det ska hålla i sig hela helgen, så det blir förhoppningsvis många Milla-Berra promenader :)

Om en stund ska jag gå hem till Elin och vattna igen. Dom kommer nog hem imorgon tror jag, eller möjligtvis söndag. Tänkte ringa Lina och fråga om vi ska laga lunch tillsammans idag.. Men hon sover säkert fortfarande..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback