fredag

Mysig dag idag, vaknade kl 7 och kunde inte somna om, det var mindre kul. Men eftersom jag börjar 8 imorgon var det ganska bra för då kommer jag vara trött ikväll, och därför somna tidigt och vara utvilad till imorgon, tadaa :)

Blev en runda ner till stan, mötte Elin där och vi köpte födelsedagspresenter till Lina, hon fyller egentligen inte år förrens på torsdag, men eftersom Elin åker till Åre imorgon ville vi ge henne presenten tillsammans!
Det blev en plånbok, fyra snapsglas, och tre ljuslyktor.. (plånboken var behövlig. Den hon hade innan ser ut som en sån som killarna hade när vi gick i typ 4:an i bakfickan fastlänkade med kedjor. SKITFUL!! :) Men nu beslutade jag och Elin att Lina skulle bli lite mer kvinnlig :)

Iaf så gick vi hem och överraskade henne efter vår lilla shoppingtur. Hon blev jätteglad.. Sen gick vi hem till Elin och lagade lunch..

Uppdatering på lägenhetsfronten: Hon vill byta lägenhet med oss :D Nu är det bara upp till hyresvärdarna att bestämma om dom går med på ett byta.. Känns så skönt..
Hon ville tillochmed byta i påsk.. Fattar ni? Det är om TRE veckor :D

Berra är inte hemma, jag har kalastråkigt.. Håller på att grilla en kyckling nu.. Ska göra en sorts "kycklinggryta" sen..
Man kokar ris, lägger det i en form.. Lägger över delar av en grillad kyckling.. sen häller man över café de paris sås, och in i ugnen i 15 min.. Supergott.. Det brukade alltid min farmor göra..

Ha en trevlig helg alla, jag ska jobba hela helgen lång, så min blir nog inte sådär supermysig :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback