fortf fredag

Jag är så lycklig så jag vet inte vad.. Jag har tillochmed städat hela lägenheten.. Jag tycker inte om att städa, men jag älskar känslan och doften av "nystädat"


Denna väskan köpte jag igår, underbar va? I LOVE IT!! Kanske inte jättebra att ha om man ska ut och festa iofs, slarvig som jag är kanske jag lägger den någonstans..

Nu känns det som att jag har fullt upp ett tag framöver..
Denna helgen:
Lördag: Jobb förmiddagen. Resten av dagen blir en milla-bra-o-ha-dag. Ska färga håret, göra ansiktsmask, sola, måla naglarna och annat sånt där "tjejigt" som jag inte brukar ha ork till att göra.
Söndag: ska jag till Åhus för att  sen följa med upp till farmor på måndag. Se hur hon har det nu, hoppas hon har blivit bättre iaf.

Nästa helg är det påsk.. Ska tillbringa hela påsken i Åhus, ska bli så mysigt så :)

Helgen efter det jobbar jag helhelg så då finns det inte tid för något annat..

Helgen efter det åker jag till LONDON!!! :D torsdag till måndag..

Och sen flyttar vi in i den nya lägenheten..

Åh, jag trivs just nu.. Jag gillar mitt liv.. Jag gillar sambolivet, det är skönt.. och även fast vi bott i en etta i över ett halvår nu har vi inte klättrat på varandra.. tycker inte jag iaf :) (Berra har säkert en annan åsikt om det) :P

Ska ner på stan och fika senare, med Frida, Isabelle och Elin, ska bli trevligt :)

Nej, nu får det kanske bli ännu ett avsnitt av OC idag.. Jag försökte ladda hem det senaste Greys Anatomy avsnittet, men jag hittade inte det?! någon som har tips?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback