torsdag

ÅHH, vilken dag igår.. Så mysigt..
Började med frukost nere i norra hamnen där Kenneth lagt till med sin fina fiskebåt (min gamla chef)
Då var det Kenneth och brudarna :) Jag, Lina, Therese och Rosita..
Vi åkte ut på sundet och började fiska.. På tredje kastet fick Lina en STOR torsk. Säkert tre dm lång :)
Efter en sådär tio kast till tröttnade vi. haha!

Kenneth lagade lunch, Tortellini med parmesan, perfekt att sitta ute på sundet, käka mat och dricka vin :)

Vid 2-halv 3 tiden åkte vi tillbaka till hbg igen. Sen satt vi där och drack vin.. Therese sambo kom ner med deras son Noel.. Världens goaste unge.. Han vill gifta sig med mig.. :) Elin slöt upp.. Och senare också Mathias, Sandra, Tobias och Johanna.

På kvällen blev det grillning på kajen.. Åhh, så gott det var.. grillad oxfilé, karre och spareribs..

Imorgon blir det antagligen åhus-kristianstad för att gratta våra kära studenter :)

Nu ska jag ner till stan.. Måste till biblioteket och kopiera ett papper som behövs för lägenhetsbytet. Så idag ska det skickas iväg :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback