tisdag

idag har jag jobbat.. mådde jättedåligt hela dan, kände mig helt svimfärdig :S Men jag höll ut, hehe :)
Och jag klarade provköpet idag.. En tjej och en kille kom in och ville köpa öl.. Men jag nekade dom, och tur var väl det.. För detta var det riktiga provköpet.. (har haft ett par provköp som ica står för, men dom kan inte sätta dit oss för något, för dom är över arton)
Så chefen var väldigt nöjd med mig :)

Sen jag kom hem ifrån jobbet har jag och berra haft en riktig myskväll :)
Har precis ätit helstekt fläskfile, klyftpotatis, vitlokssmör, bearnaisesås och sallad.. Knappt att man är mätt va? :)

Nu ska vi kolla allsång på skansen (ja, det är vuxenpoäng på det) och sen blir det den nya beck!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback